poniedziałek, 5 września 2016

Uroki miłosne- UWAGA

Witam Państwa
W sieci znajduje się mnóstwo stron na których możemy zakupić usługę odprawienia rytuału miłosnego. Z powodu tego że znalazłam się w życiowym dołku, ponieważ mąż znalazł sobie inną kobietę zainteresowałam się tym tematem. Na początku byłam pełna nadziei. Zaczęłam czytać komentarze na temat ludzi zajmujących się urokami. I wtedy nastały pierwsze chwile zwątpienia. Zazwyczaj komentarze bardzo pozytywne przeplatały się z tymi negatywnymi. W końcu trafiłam na forum - rytualmilosny.fora.pl - jedno z większych for internetowych na ten temat. Prawie każda ze stron miała tam opinie negatywne, jednakże 2 osoby - Artur urokmilosny.blogspot.com, oraz Szeptunka Barbara Gruszczyńska miały opinie zdecydowanie pozytywne. Pomyślałam sobie, że skoro tyle osób wypowiada się dobrze o tych "rytualistach" to spróbuję zamówić tam urok miłosny. Najpierw napisałam do Artura. Po wymianie kilku maili otrzymałam dane do wpłaty. Zapłaciłam, następnie zostałam poinformowana o odprawieniu rytuału i o tym że efekty mają przyjść po około 2 miesiącach. Jak się potem okazało te efekty nie tylko nie przyszły, lecz było jeszcze gorzej niż wcześniej. Przed rytuałem mąż przynajmniej ze mną rozmawiał, tymczasem po, przestał w ogóle się do mnie odzywać. Czułam się bardzo źle, ale pomyślałam sobie, że zamówię jeszcze jeden rytuał u Pani Gruszczyńskiej. Schemat wymiany maili był podobny jak poprzednio, również zostałam zapewniona że niedługo zobaczę efekty i mąż do mnie powróci. Niestety - mijały kolejne tygodnie, a sytuacja wciąż pozostawała bez zmian. A Gruszczyńska, podobnie jak wcześniej Artur po prostu przestała odpowiadać na moje maile.

Po co o tym napisałam? A po to, że pomyślałam sobie że nie zostawię tego  bez echa. Nie jestem w stanie powiedzieć, czy inni oferujący rzucenie uroku miłosnego również działają w tak podły sposób, aczkolwiek te dwie osoby po prostu ze mnie zakpiły.

Poczytałam trochę więcej na temat wymienionego wcześniej forum i zaczęłam analizować informacje. Próbowałam się zarejestrować. Moje konto nigdy nie zostało aktywowane. I w końcu dotarło do mnie- to forum stworzyła jedna osoba chcąca się wypromować i łatwo zarobić. Gdy zostawiłam na forum kafeteria w jednym z tematów o urokach swój e-mail i opisałam sprawę odezwały się do mnie 3 inne kobiety  pokrzywdzone   przez te same osoby. Jedna z nich napisała że jej konto na rytualmilosny.fora.pl zostało aktywowane, lecz gdy tylko napisała negatywną opinię na Artura, wypowiedź została usunięta z forum, a ona zbanowana. Szkoda tylko że nie wiedziałam o tym wcześniej i straciłam  całkiem sporo pieniędzy....

Na obecną chwilę pogodziłam się już z utratą męża i staram się żyć własnym życiem. Mogłabym szukać dalej skutecznych rytualistów, ale uznałam że nie mam pewności że znajdę kogoś kto rzeczywiście mi pomoże, a ponadto nabrałam dystansu do wielu spraw i wierzę że będzie dane spotkać mi kogoś z kim jeszcze będę szczęśliwa.


32 komentarze:

  1. A czy zna ktoś adres (strona, e-mail) jakiegoś skutecznego rytualisty? Ciężko w sieci znaleźć taką osobę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, poszukuję informacji o następujących stronach: urok-milosny.pl, urokmilosny24.pl, mysticum.pl, iton.com.pl, urokmilosny.blogspot.com, magia-anielska.pl, magiczny-swiat.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystałama z itona i mysticum.pl. Po rytuale z iton.com.pl efektów brak, po rytuale miłosnym z mysticum chłopak wrócił, ale dalej zdarzają się nam ciche dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. A co możecie powiedzieć o Barbarze Gruszczyńskiej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Barbarze Gruszczyńska to oszustwo inna nazwa Artura

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy warto skorzystać z urok-milosny.pl?

    OdpowiedzUsuń
  7. rytualista z urok-milosny.pl jest akurat jednym z najpewniejszych i najskuteczniejszych z obecnie ogłaszająych się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamawiałam jakiś czas temu rytuały u emmy cole i ja2313@op.pl efektów zadnych.

    OdpowiedzUsuń
  9. A próbował ktos rytuałów egipskich z mysticum.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. z mysticum to nie wiem, ale wrózka ewa i alanna onyxia nie są skuteczne bo zamawiałam u nich 4 miesiące temu i dalej nic się nie zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z mysticum.pl na innych forach ludzie polecają spętania miłosne, sama nie zamawiałam więc nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. egzorcysta.info nie polecam, zero efektów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamawiałam u Alanny Onyxii, Gruszczyńskiej i wróżki Ewy w mniej więcej podobnym czasie (przeszło 2,5 miesiaca temu). Moja sytuacja miłosna od tego czasie zupełnie się nie polepszyła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszcie jeszcze swoje opinie o mysticum.pl, zastanawiam się mocno nad skorzystaniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ktoś korzystał jeszcze z Artura z urokmilosny.blogspot.com ? Jaki miałyście z nim kontakt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie jakies opinie o kirasalez i rytualista-adron@wp.pl ?

      Usuń
    2. 3 miesiace temu zamawiałam i nic nie wskazuje żeby mężczyzna miał wrócić. A Artur coraz rzadziej odpisuje na maile.

      Usuń
  16. egzorcysta.info nie działa. Czekałam 4 miesiące na powrót chłopaka, ale nie nastapiło nic takiego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Posiadacie jakieś informacje na temat zofia-rytualy@wp.pl ? Robił ktoś u niej rytuał?

    OdpowiedzUsuń
  18. ja u tej zofii zamawiałam już długi czas temu 3-4 miesiące jakieś i żadnych zmian na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  19. U malabory ktoś robił?

    OdpowiedzUsuń
  20. Skorzystałam z mysticum.pl i efekty przyszły po ponad 6 tygodniach od wykonania spętania miłosnego. Wcześniej korzystałam z rytuałów u Zofii i Artura, ale nic to nie pomogło, dlatego zdecydowałam się na spętanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Robiłam rytuał w czerwcu u Allany Onyxia efektów brak , jest gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  22. A u mnie pomógł dopiero rytuał egipski, wcześniej zamawiałam kilka uroków i też nic.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam szukam skutecznego rytualisty od spetan milosnych ....moze ktos kogos sprawdzonego polecic?....

    OdpowiedzUsuń
  24. Od spętań to zdecydowanie mysticum.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zamawiałam u kirasalez,zofiarytualy,ja23231,i teraz wiem ,że to MEGA OSZUSTKI .W głowie mi się nie mieści jak można tak oszukiwać WSTYD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się liczyć z tym, że jeśli ktos się ogłasza podając tylko maila to jest potencjalnym oszustem. Pomyśl sobie, że taka osoba może nie wiedziec kompletnie nic o magii i kieruje nią tylko chęć zarobku. Lepiej korzystać ze stron internetowych, gdzie znajdziemy jakieś artykuły na temat uroków, spętań, przynajmniej wiadomo że osoba tworzaca tą stronę ma jakąś wiedzę na temat pracy z energiami.

      Usuń
    2. A czy rytuały egipskie są skuteczne? I kto je wykonuje? większość ogłasza się z urokami na konkretną osobę, ale te zamawiałam już dwa i nie pomogły.

      Usuń
  26. Z tego co czytam na temat magii miłosnej, rytuały egipskie są jednymi z najskuteczniejszych. A co do rytualistów, którzy je odprawiają, wpisz po prostu w wyszukiwarce "rytuały egipskie", znajdziesz kilka ogłoszeń.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rytuały egipskie posiadaj,a największą skuteczność, sama moge to potwierdzić.

    OdpowiedzUsuń